Нічого не зробиш – наші дороги все також перебувають в антагонізмі з колесами: шляхам ніяк не вдається бути рівними, і вони весь час тягнуть за собою у світ кривизни колеса. А колесам бути нерівними просто не можна…
Певно, проблеми деформованих дисків для легковиків не існує ніде у світі. І тому можна зрозуміти закордонних спеців і виробників легкосплавних дисків, які витріщають очі від подиву, коли бачать наші спроби заварити та прокатати розвалені на черговій вибоїні “титани”. Але ми б теж не радили це робити.
Зовнішній бік диска зазнає аварійних ушкоджень нечасто, але тільки така ситуація може утримати вітчизняного автовласника від ремонту колеса
На те є відразу кілька вагомих причин. Але спочатку нагадаємо, в який спосіб майстри намагаються ремонтувати легкосплавні диски. Перш за все, дискові треба повернути правильну форму.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як правильно міняти колесо в дорозі: 5 помилок початківця
Це робиться на верстаті з роликами, причому метал треба певним чином підігрівати - так, що і не розм’ягчити його надмірно, і не залишити холодним. І те, і друге загрожує ще більшою руйнацією диска або створенням внутрішніх напружень, які знижують міцність металу. Після того зварюванням потрібно ліквідувати тріщини, які часто утворюються в місцях удару колеса в нерівності. До речі, часом тріщини додаються в процесі прокатування.
Наслідки їзди на дешевих дисках: через низькоякісний сплав обід втратив кілька фрагментів. Більш якісне колесо отримало б лише кілька тріщин
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Машина впала з домкрата: що теперь робити
Диск високої якості тріснув по старому шву – певно, внаслідок не дуже вдалого зварювального шва. Колесо зберегло геометрію, але поволі втрачало тиск
Ще раз наголосимо, що ремонтувати деформовані легкосплавні диски не варто – хіба що вам трапиться легко погнути обід без тріщини. А якщо періодично викидати побиті колеса вам шкода, вдайтеся до контр-засобів: не купуйте колеса з великим діаметром дисків та низьким профілем шин. “Висока” гума не тільки краще тримає удар, вона значно дешевша і забезпечує більший комфорт на нерівній дорозі. Так само і диски меншого діаметру на додаток до кращої стійкості більш доступні за ціною.
ТАКОЖ ЦІКАВО: Яке запасне колесо краще: повноцінне, “докатка” чи ремкомплект