Семиразовий чемпіон світу Формули 1 та чинний пілот команди Scuderia Ferrari Льюїс Хемілтон прагне створити сучасний варіант культового Ferrari F40 під назвою F44.
Як повідомляє Motorsport.com, Хемілтон хоче долучитись до розробки гідного наступника культового суперкара Ferrari F40 – останньої моделі, яку особисто схвалив Енцо Феррарі перед його смертю в 1988 році.
Читайте також: Як пройшов перший етап Формули 1 сезону 2025 в Австралії: огляд
“Одна з речей, які я справді хочу зробити, це я хочу створити Ferrari. Я хочу створити F44. Базову версію F40 із ручним перемиканням передач. Ось над чим я збираюся працювати наступні кілька років”, – сказав Льюїс Хемілтон.
До слова, у свій перший офіційний день в новій команді, британський гонщик позував саме біля F40. Ще до переходу з Mercedes-AMG до Ferrari Хемілтон зібрав вражаючу колекцію моделей італійського автовиробника, зокрема, 599 GTO та LaFerrari, а також їхні версії в кузові кабріолет (Aperta).
Також цікаво: Ferrari винайшла двигун з овальним поршнем, який вже був у Honda
Однак, саме F40 в його колекції немає, тоді як його конкурент з McLaren Ландо Норріс володіє одним з 1311 екземплярів. Нещодавно він був розбитий в Монако, хоча самого Норріса не було за кермом. Звіти свідчать, що Ferrari справді розглядає можливість відродження F40.
У листопаді минулого року журнал Top Gear заявив, що він може приєднатися до ексклюзивної серії “Icona” разом із Monza SP1/SP2 і Daytona SP3. Ходять чутки, що автомобіль використає основу LaFerrari, а не F80, й що він відмовиться від гібридної установки на базі двигуна V12.
Читайте також: Ferrari тестує свій перший електромобіль взимку
Водночас дебют Льюїса Хемілтона в Ferrari поки вдається не найкращим чином. У першій гонці в Австралії він фінішував десятим та шостим на Гран Прі Китаю, проте був дискваліфікований через надмірний знос спеціальної фанерної пластини під болідом.