Автомобільний бренд BMW змінив логотип

4 березня 2020

Символ баварського автовиробника став лаконічнішим і чистішим.

Нова емблема дебютувала на шоу-карі Concept i4. Вона містить усі елементи знайомого біло-блакитного “пропелера”, але відрізняється шрифтовим зображенням букв і відсутністю кольорового заповнення зовнішнього кола.

Дивіться також: Bentley Mulliner Bacalar: люксовий родстер з диким характером і шаленим цінником

Нинішній логотип використовується з 1997 року, і на думку BMW, вже застарів. Нова емблема покликана привернути до марки молодь, яка живе в цифровому світі. А лояльній аудиторії доведеться “відкрити для себе бренд заново”. Відрізнити логотипи один від іншого можна по зображенню абревіатури BMW і відсутності “заливки” суцільним кольором зовнішнього кола – тепер ця частина логотипу буде прозорою.


Фото: логотипи BMW різних років / BMW

BMW Concept i4 отримав батарею ємністю 80 кіловат-годин, котра забезпечує до 600 кілометрів пробігу (WLTP) і електричну установку потужністю 530 кінських сил. З часом концепт повинен перетворитись на серійне гран-купе.

Також цікаво: Найдорожчий автомобіль на eBay – шістдесятирічний Porsche