Mazda готує новий двигун Skyactiv-Z та CX-5 нового покоління

12:20, 8 листопада, п'ятниця

Японський автовиробник офіційно підтвердив що поточна версія кросовера Mazda CX-5 отримає наступника з новою гібридною силовою установкою, створеною власними силами компанії. Окрім того, Mazda розробляє новий чотирициліндровий агрегат з кращою ефективністю.

Як повідомляє Carscoops, незабаром виповниться 8 років з моменту офіційного дебюту CX-5 на автосалоні в Лос-Анджелесі 2016 року. Попри це, кросовер досі залишається досить популярним серед покупців і є найбільш продаваним автомобілем марки в США.

Читайте також: Електрична Mazda з запасом ходу в 1300 км коштуватиме $19 100

Тепер японський автовиробник розкрив більше інформації про його наступника. Оновлений кросовер відіграватиме центральну роль у другому етапі плану Mazda, згідно з яким автовиробник електрифікує власний модельний ряд в період між 2025 і 2027 роками.

Новий CX-5 запропонує гібридну силову установку, розроблену власними інженерами компанії. Це відрізнятиме його від CX-50 Hybrid, що оснащений гібридною системою виробництва Toyota. Mazda каже, що CX-5 наступного покоління також буде на 60% простішою у виробництві, ніж поточна модель. Щоб досягти цього, компанія оптимізує специфікації, а також обладнання.

Також цікаво: Американець подав до суду на Mazda за незрозумілу графіку на панелі приладів

У 2027 році японський автовиробник представить новий електромобіль на базі нової платформи, а згодом його PHEV- версію. Водночас також компанія веде розробку нового чотирициліндрового двигуна Skyactiv-Z, що стане наступником сучасних двигунів Skyactiv-G і Skyactiv-X.

Він використовуватиме “метод згоряння лямбда-один”, який повинен допомогти досягти “високої теплової ефективності шляхом реалізації спалювання супербідної суміші в широкому діапазоні від низьких до високих обертів на хвилину”.

Читайте також: Mazda відшкодує кошти власникам моделей з 2,5-літровим двигуном

Mazda також підтвердила свій намір спростити модельний ряд двигунів внутрішнього згоряння, маючи на меті “консолідувати та оптимізувати загальну складність двигуна”.