Заводської кузовної версії W201 не існувало в природі, але спеціалісти фірми Schulz-Tuning заповнили цю нішу.
Свою кар'єру Еберхард Шульц розпочав у 1968 році зі створення репліки Ford GT40 з 420-сильним V8 від Mercedes-Benz. Спорткар, названий Isdera Erator, справив враження на Mercedes і Шульца запросили до штату автовиробника.
Також цікаво: 17 концептів Mercedes Vision, що дозволяють зазирнути в майбутнє
На посту інженер-дизайнера Шульц працював над спадкоємцем для суперкара C111, який у 1978 році був представлений Mercedes під індексом CW311. Одночасно Еберхард розробляв власні тюнінг-проекти, “граючись” переважно з автомобілями марки Mercedes-Benz.
Фото: Isdera Erator, Mercedes-Benz CW311 та універсал Schulz BMW E28
Так, стараннями ательє Шульца на світ ще у 1980-х роках з’явився перший шестиколісний “Геландеваген” і витончений кабріолет 190E. Та найоригінальнішим проектом майстра став унікальний Mercedes-Benz W201 Compakt (також відомий як 190E 2.6 City) з кузовом хетчбек.
Фото: Mercedes-Benz 190E 2.6 City (Mercedes-Benz W201 Compakt)
Schulz-Tuning представила цей проект у 1990 році, причому хетчбек мав одразу дві версії: тридверну та п’ятидверну. Під капотом короткого 190-го був встановлений 2,6-літровий рядний мотор продуктивністю у 160 кінських сил.
За два роки ательє Schulz Tuning збудувало для замовників невелику кількість Mercedes 190E 2.6 City, які сьогодні є раритетом, що практично неможливо знайти на звичайних сайтах оголошень.
Також цікаво: 500-сильну репліку Lamborghini Aventador Roadster продають усього за 40 тисяч доларів