327 кінських сил та 640 Нм. Прискорення від 0 до 100 км/год за 3,4 секунди.
Уважний читач може помітити, що показник розгонної динаміки Nissan Leaf NISMO RC, насправді, нижчий, ніж у Model S, однак на гоночному треку в останньої немає жодного шансу на перемогу.
Дивіться також: Subaru показала свій перший електрокар, розроблений спільно з Toyota
Гоночний електрокар Nissan Leaf другого покоління, представлений європейським ЗМІ в Іспанії, важить усього 1220 кілограмів, а його підвіска “заточена” для проходження поворотів. Трековий спорткар має мало спільного з масовою серійною моделлю, навіть з версією Leaf NISMO, доступною в Японії.
Фото: Nissan Leaf NISMO RC / Nissan
Наразі найпотужнішою цивільною версією Leaf є виконання e+ (e-Plus). Такий “Ліф” оснащується 218-сильним електромотором та акумулятором на 62 кВт/год, котрий забезпечує до 385 кілометрів автономного пробігу (WLTP).
Також цікаво: Шість електрокарів перевірили на запас ходу в реальному житті, результати виявились несподіваними (відео)