Компанія Aptera Motors робить усе можливе, щоб довести спроможність свого першого електромобіля на сонячних батареях (sEV) вважатися машиною з наднизькою вартістю експлуатації.
Перший у серії автомобіль сконструйований для ретельного тестування конструкції Aptera, компонентів і критичних показників продуктивності. До уваги бралися запас ходу, здатність заряджати від сонячних батарей та маршрутна ефективність пробігу.
Як повідомляє виробник на своєму сайті, знаковий автомобіль має трансмісію Vitesco Technologies EMR3.
Читайте також Триколісний сонячний електромобіль Aptera вивели на ринок
Початковий тест-драйв підтвердив доцільність запатентованої акумуляторної батареї Aptera, яка тепер функціонує з силовою установкою EMR3. Їх зараз разом випробовують у реальних умовах експлуатації.
Фото: Aptera
"Водіння нашого першого серійного автомобіля знаменує надзвичайний момент у подорожі Aptera. Це демонструє реальний прогрес у створенні транспортного засобу, який переосмислює ефективність, екологічність та енергетичну незалежність" – сказав Стів Фамбро, співзасновник і співгенеральний директор Aptera.
Призначені для виробництва моделі Aptera будуть і надалі досліджуватися з додатковими функціями, інтегрованими та перевіреними з часом.
Читайте також Polaris представив триколісний спорткар Slingshot Signature LE
У міру перевірки кожної такої функції Aptera продовжуватиме тестувати системи автомобіля у все більш складних і високошвидкісних умовах. Це буде шлях до повністю перевіреного серійного автомобіля, готового до поставок майже 50 000 власникам попередніх замовлень компанії.
На наступному етапі випробувань цього серійного автомобіля буде інтегровано сонячну технологію Aptera, систему управління температурою. Транспортний засіб також пройде тестування на високошвидкісному треку.
Читайте також Байкер перетворив триколісний мотоцикл на тягач для фури
Трековим випробуванням розробники планують підтвердити загальні робочі характеристики та основні показники ефективності, включаючи ват-години на милю, швидкість заряджання від сонячної енергії та приблизний запас ходу батареї.