Створений на платформі EMP2 (Efficient Modular Platform 2) новий вен Peugeot e-Rifter пропонує електромотор потужністю 100 кВт з обертовим моментом 260 Нм і тяговий акумулятор на 50 кВтг.
Електричний силовий агрегат – електромотор і інвертор-конвертор (DC / AC-перетворювач струму) – ідентичний моделі Peugeot e-Expert. В обох використовується редуктор з оптимізованим передавальним числом.
В результаті Peugeot e-Rifter має наступні характеристики:
Також цікаво: тест-драйв Peugeot Rifter
Новий Peugeot e-Rifter доступний в двох типах кузова за розміром – стандартному або подовженому. Обидва варіанти отримують однотипний акумулятор ємністю 50 кВтг.
Акумулятор складається з 18 модулів і забезпечує запас ходу до 280 км (згідно вимірювального циклу WLTP, Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures).
Електричний вен Peugeot e-Rifter також оснащений комбінованою рідинною системою охолодження: тепло від акумулятора використовується для обігріву салону. Це допомагає знизити витрату енергії для обігріву салону і, таким чином, збільшує запас ходу. Крім того, рідинна система охолодження дозволяє підтримувати оптимальну робочу температуру акумулятора під час роботи або його швидкої зарядки (до 100 кВт), що сприяє продовженню терміну служби АКБ.
Для Peugeot e-Rifter запропоновано два типи вбудованих зарядних пристроїв: 1-фазне потужністю до 7,4 кВт або 3-фазне потужністю до 11 кВт. Як джерело живлення може виступати звичайна розетка, пристрій типу Wallbox, публічна потужна зарядна станція. В результаті новинка дає повну свободу вибору: можна заряджатися вдома і на роботі, або на спеціальних публічних зарядних станціях. Залежно від джерела живлення і потужності вбудованого зарядного пристрою, змінюється час повної зарядки акумулятора:
Також цікаво: Peugeot отримала електричну версію Expert
Новий Peugeot e-Rifter пропонує пасажирам “температурний комфорт”, на сторожі якого знаходяться відразу кілька систем:
В останньому випадку функцію прогріву або охолодження салону можна включити за допомогою додатка на смартфоні або за допомогою бортового комп'ютера, в якому заздалегідь виставляється необхідний час включення. Крім підготовки мікроклімату салону, також дана функція позитивно позначається на запасі ходу, оскільки система може додатково нагріти або охолодити тяговий акумулятор – для того, щоб привести його до оптимальної робочої температури.
Електричний вен Peugeot e-Rifter отримав ряд еволюційних відмінностей в салоні, які дозволяють максимально повно використовувати можливості його електричного силового агрегату:
Крім того, електромобіль Peugeot e-Rifter пропонує окремий селектор для вибору режимів руху, яких всього передбачено три:
Також електромобіль Peugeot e-Rifter оснащений системою рекуперації енергії з двома рівнями ефективності:
Всі версії нового мінівена Peugeot e-Rifter оснащені електричним стоянковим гальмом – нова функція для даної моделі.
В якості опції для новинки доступний повністю “цифровий кокпіт” Peugeot i-Cockpit® на основі 10-дюймового сенсорного HD-дисплея. Інформація відображається в стилі графічного дизайну, характерного для Peugeot. Причому все повністю налаштовується згідно побажанням водія.
Так, для дисплея передбачено є кілька режимів відображення важливих даних – карта і навігаційні інструкції, управління енергосистемою, підказки допоміжних систем для водіння.
Стандартна панель приладів також була адаптована для управління електромобілем і тепер додатково може запропонувати:
Акумулятор розташований в нижній частині кузова і ніяк не позначається на корисному обсязі вантажного відсіку. Разом з тим, використання платформи ЕМР2 і низьке розташування акумулятора означає поліпшення стабільності під час маневрування і оптимальний розподіл ваги між колесами. Таким чином, особлива конструкція новинки гарантує надійну керованість.
Ходова частина електричної моделі Peugeot e-Rifter ідентична версіями автомобіля з традиційним двигуном внутрішнього згоряння.
Читайте також: Citroen e-Berlingo представлений офіційно
Новинка доступна в двох варіантах по довжині кузова – Standard (4,40 м) або Long (4,75 м) – і пропонує два типи салону на вибір покупця: 5-місний або 7-місний. У другому ряду розташовано три індивідуальні сидіння, на які можна встановити дитячі крісла. Версія з подовженим кузовом може порадувати парою додаткових сидінь третього ряду, які зсуваються або повністю знімаються. Нарешті, для полегшення перевезення довгомірів також передбачена можливість складання переднього пасажирського сидіння.
Багажний відсік Peugeot e-Rifter пропонує корисний об'єм від 775 літрів для 5-місної версії зі стандартним кузовом – і аж до 4000 літрів: при завантаженні під дах, для подовженого кузова, за умови складання задніх сидінь.
Можливості буксирування залишилися незмінними: причепи до 750 кг і штатний зчіпний пристрій (фаркоп), яке буде доступно вже з моменту запуску електромобіля.
Новинка Peugeot e-Rifter може запропонувати численні системи і технології, які забезпечують безпеку, комфорт, простоту управління електромобілем:
З даною новинкою, Peugeot дає клієнтам ще більше можливостей для вибору і підкреслює прагнення до електрифікації своїх моделей. Випуск мінівена Peugeot e-Rifter налагоджений в місті Віго (Іспанія), продаж електромобіля стартують в Європі в другій половині 2021 року.