Іноді здається, що хтось спеціально робить колісні диски такими ніжними: дві-три зими – і через фарбу проступає іржа. З одного боку – негарно, з іншого – шина через деякий час втрачає герметичність. Ціна перефарбовування наближається до ціни нового диска, але…
Якщо залишити осередки корозії на сталевих дисках без уваги, ще через пару років вона перебереться на посадочне місце покришки, і шина перестане тримати повітря. Але навіть якщо не чекати розгерметизації, мало хто готовий терпіти руді плями, що просвічують через просвіти ковпаків.
Важливий момент – вирішити, використовувати грунт і фарбу в балончиках чи звичайні, для нанесення пульверизатором або пензлем. Аерозольні матеріали зазвичай швидше сохнуть, але стійкість їх нижча.
Багато автомалярів з готовністю беруться за перефарбовування колісних дисків, але ціна при цьому становить не менше половини вартості нового сталевого диска. А в багатьох випадках колесо потрібно повезти на піскоструйку для видалення іржі!
Читайте також: Литі або штамповані диски: які краще
Тому багато невибагливих автовласників беруться за перефарбовування самостійно. При цьому потрібно насамперед визначитися, наскільки якісний результат хочеться отримати, і тут мають місце два варіанти.
Варіант №1, для ледачих. Освіжаємо лицьову поверхню диска з декоративною метою
Технологія фарбування в цілому проста: диск очищається від бруду, іржі і жиру, потім наноситься грунт, і після його висихання – фарба.
Варіант №2, для перфекціоністів. Перефарбовування для продовження терміну служби диска
Читайте також: Чому весь час спускають шини: які причини і що робити
На чотири колеса потрібно купити не менше ніж по два великих (400 мл) балончика фарби і грунту або по одній 300-грамовій банці кожного матеріалу. Обов'язково сушіть ЛФП згідно інструкції на упаковці, для нагріву можна використати побутовий тепловентилятор, спрямований на пофарбований диск з тильного боку.
Щоб не просто замазати іржу, а повернути диску вигляд і працездатність на довгий час, приведіть в порядок місця, на які сідає шина.
Подумайте, наскільки важливо для вас приводити в ідеальний стан внутрішню поверхню диска. Зазвичай вона настільки велика, що на зачистку і перефарбовування буде потрібно вдвічі більше часу і матеріалів. Водночас ні на привабливість, ні на герметичність колеса зворотна сторона диска не впливає. Як компромісний варіант – обробити цю сторону перетворювачем іржі, який законсервує осередки корозії. При наявності великого шару пухкого, ураженого іржою металу його можна спочатку зчистити за однією з вищезгаданих методик.
Ґрунт і фарбу можна наносити в кілька шарів, але для отримання якісного ЛФП важливо дати кожному шару висохнути згідно з інструкцією.
Додамо, що перед початком роботи варто оцінити гумові вентилі – якщо вони потріскалися від часу, то краще їх відразу зрізати, щоб не заважали зачистці і фарбуванню металу. Залишені на місцях вентилі потрібно захистити гумовою або хлорвініловою трубкою, або хоча би скотчем.
Якщо фарбувати диски більш-менш якісно, процедура виявиться не найпростішою – доведеться купити матеріали, витратити сили і час. Тому перш за все промоніторте ринок – можливо, вам вдасться знайти у продажу старі диски потрібного розміру у відмінному стані і за адекватною ціною. Бізнес з постачання з Європи вживаних шин і дисків представлений у всіх куточках нашої країни, і часто на них трапляються дуже гідні варіанти.
Також цікаво: Як обрати диски: починаємо тюнінг коліс