Історія, напевно знайома багатьом: поїздивши одного вечора на чужій машині, раптом помічаєш, як погано світять фари на твоїй власній. Хоча начебто і з лампами все гаразд, і промінь налаштований правильно. У чому причина поганого світла?
Фари “погано світять” – поняття відносне. Для об'єктивної оцінки світлотехніки добре б з'їздити на діагностику, щоб фахівці за допомогою люксометра чи іншого приладу визначили силу світла ваших фар. До слова, коли в Україні існував державний технічний огляд, в його рамках контролювали як правильність установки фар, так і силу світла.
При проходженні державного техогляду на СТО перевіряють установку і яскравість фар, причому надмірна теж неприпустима.
Також цікаво: Тюнінг фар: тільки не ксенон!
Отже, що може бути причиною поганого світла.
Вирішити проблему можна поліруванням у майстрів, які наводять марафет на кузов – пластикові “сткельця” нинішніх фар непогано піддаються професійним поліролям для лакофарбового покриття. У природі існують також комплекти для самостійного полірування фар.
Також цікаво: До лампочки: як дізнатись, скільки бензину в резерві у твого авто
Якщо автомобіль не “свіжий”, причина поганого світла швидше за все буде комплексною. Якщо ваші фари світять погано, насамперед вивчіть стан склаі відбивачів, для цього не потрібні ніякі витрати. У більшості випадків ефективним заходом буде заміна ламп на нові. Рекомендується придбати сучасні світлодіодні лампи або галогенові з підвищеною віддачею: +30%, +50%, +100%, +130%. При цьому не варто прагнути максимально високого збільшення ефективності – у багатьох випадках чим більше вищевказаний “плюс”, тим менше ресурс такої лампи.
Якщо автомобіль має солідний пробіг, краще купувати до нього лампи з підвищеною світловіддачею: +30%, +50% і т.п.
І будьте розбірливі при виборі виробника. Вироби no name зі сходу забезпечують високу яскравість не за рахунок більшого тиску газу в колбі і особливого скла, а за рахунок підвищеної потужності. Споживання таких ламп досягає 90 ват замість штатних 55-60 Вт, що може руйнівним чином подіяти на контакти ваших перемикачів та дроти.
Також цікаво: Підготовка до зими: готуємо машину і себе