Розглянемо два пов’язаних сегменти, які охоплюють вживані легкові електромобілі — імпорт (перші реєстрації, індикатор поповнення автопарку), та внутрішні перепродажі («вторинка», показник обігу таких авто всередині країни).
Український ринок уживаних електромобілів продовжує динамічно розвиватися. У вересні 2025 року понад 53% усіх BEV, що з’явилися на дорогах, — це імпортовані вживані авто, які отримали свої перші українські номери. Загалом автопарк країни поповнився 6473 електромобілями з пробігом, підрахували в Інституті досліджень авторинку.
До речі серед нових електромобілів лідирують “китайці”
Більше як половина електрокарів, що надходять в Україну, — це «свіжопригнані» машини з Європи, США та Китаю. Лідером залишається Tesla, яка впевнено утримує перше місце як серед марок, так і серед моделей.
Ці три моделі формують основу імпорту преміального сегмента.
У масовому класі стабільний попит мають:
Преміальний сегмент доповнюють Audi (342 од.), Mercedes-Benz (207 од.), BMW (196 од.) та Chevrolet (233 од.), з флагманом Audi e-tron (165 од.) серед найчастіше ввезених авто.
Середній вік імпортованих електромобілів становить 4,7 року, що робить цей сегмент наймолодшим серед уживаних авто на українському ринку.
Також цікаво скасування пільг на електроавто може вдарити по енергетичній незалежності України
Внутрішні перепродажі склали 29,3% від усіх операцій з електромобілями у вересні. Загалом 3552 електрокари змінили власників усередині країни.
Абсолютним лідером знову стала Tesla — 948 авто, серед яких:
Nissan Leaf залишається найліквіднішим авто масового сегмента — 598 перепродажів.
Також стабільний попит демонструють:
У преміум-класі Audi e-tron (81 од.), BMW, та Mercedes-Benz підтверджують високу активність власників, що часто оновлюють свої електрокари.
Середній вік перепроданих у вересні електромобілів — 6 років, що суттєво менше, ніж середній показник вторинного ринку загалом (≈16 років).
Також цікаво чи буде продовження пільг на електромобілі