На нинішньому тижні компанія Tatra Trucks покаже на виставці чистої мобільності E-Salon в Празі свою першу вантажівку Force e-Drive 8x8 Hybrid з гібридною системою приводу.
І хоча технічні характеристики виробником ще не розкрито, інтерес перевізників до новачка менеджери вже підігріли. Акцент, пишуть вони на своїй сторінці в Facebook, зроблено на поєднанні двигуна внутрішнього згорання та електромотора-генератора з тяговими акумуляторами.
Буде кілька режимів роботи гібридної установки. Все робиться для того, щоб максимально знизити шкідливі викиди й зменшити тепловий слід. Саме тому виробник обіцяє результативне використання електродвигуна та тягових акумуляторів.
Читайте також Tatra взялася за випуск вантажівок для евакуації людей
На тизерних фото показана версія з чотиридверною кабіною. Це також цьогорічна розробка, виконана під проєкт вантажівки Tatra Force 8x8 для військових замовлень. Вочевидь, вона буде основою для всіх моделей Tatra Force, включаючи й гібридну.
Як продовжити термін служби акумулятора? За можливості не використовуйте електронні системи, коли авто не рухається, адже вони стають причиною високого навантаження на АКБ. Заряджайте акумулятори після тривалого простою за допомогою професійного зарядного пристрою Bosch. Якщо ж АКБ потрібно замінити, вибирайте надійного виробника зі сторічною історією – такого, як Bosch.
Рекламна інформація
На фото в нашій заставці, що взято зі сторінки виробника в Instagram, дизайнери Tatra в жанрі колажування перенесли графічне зображення на природний фон. Там зображено низьку кабіну з чотирма дверима, хоча в планах передбачено випуск коротшої дводверної кабіни.
Читайте також Магістральний тягач Tatra Phoenix дебютує в Ганновері
Обидві версії матимуть низку функцій безпеки, покращений інтер’єр та зацифровану панель приладів й сучасну електроніку. У порівнянні з попереднім поколінням, кабіни такого виконання як у короткій (дводверна), так і в довгій (чотирьохдверна) версії мають оновлений каркас із сучасними конструктивними особливостями для підвищення безпеки пасажирів і покращеної видимості.
Як видно зі знімків, тут стоїть шасі з перевіреною концепцією Tatra, в основі якої центральна вантажна труба з поворотними незалежно підвішеними напіввісями. Очікується, що третє покоління Tatra Force матиме ще кращі характеристики керованості на асфальтованих дорогах і бездоріжжі, ніж попереднє друге.
Щодо силового потенціалу, то тут лиши здогадки, оскільки про електромотор та батареї жодним словом не згадано. Ймовірно тут стоятиме доступний або V8 з повітряним охолодженням потужністю 340 кВт з електронним керуванням або сильніший V12 потужністю 440 кВт.
Читайте також Українські військові тестують нові вантажівки Tatra
Втім, таку комплектацію для Tatra Force 8x8 виробник пропонує на внутрішній ринок, а для зовнішніх постачань Force піде з двигунами Cummins чи зовсім новим для такої серії мотором Caterpillar від 392 кВт до 447 кВт і крутним моментом до 2250 Нм. Як зазначають експерти, щось з цього набору перепаде й гібридній версії.
Ось так виглядає прем'єрна модель Force e-Drive 8x8 Hybrid (вгорі) та цьогорічна версія звичайної дизельної Tatra Force 8x8 (внизу). Фото: Tatra
З літа було озвучено про роботу над гібридним приводом, але до нинішнього часу жодних деталей виробник не розкрив. Вочевидь, інтрига буде триматися до 7 листопада, коли Tatra на дебютній презентації розкаже про свій гібридний транспортний засіб з двигуном внутрішнього згоряння та електричним двигуном.