Японський виробник утримує лідерську позицію вже восьмий рік поспіль.
Нещодавно компанія Tesla досягла капіталізації у 190 мільярдів доларів, що зробило її найдорожчою автомобільною компанією в світі (у Toyota 182 млрд, у Volkswagen 75 млрд), а в нинішньому рейтингу вартості бренду посіла четверте місце.
Читайте також: Volkswagen хоче повністю поглинути Audi
Рейтинг BrandZ Top 100 складений аналітичним агентством Millward Brown. Вартість бренду Toyota аналітики оцінили у 28,388 мільярда доларів. Нижче у рейтингу опинились Ford, Honda, Audi та Tesla.
“Тойота” домінує у рейтингу BrandZ Top 100 вже більше десяти років, у 2012-му марка поступилась місцем BMW, однак вже наступного року знову очолила список. Tesla вперше потрапила до рейтингу чотири роки тому, з результатом 11,350 мільярда доларів, а тепер займає четверту сходинку, покращивши показники на 22%.
Ford і Honda, оцінені у 10,067 і 9,974 мільярда доларів, здешевшали на 10 і 15 відсотків. У першу десятку рейтингу також увійшли Nissan (8,658 мільярда доларів), Audi (7,334), Volkswagen (6,462) і Porsche (5,606). Найбільше падіння рейтингу зафіксовано у Nissan – 18 відсотків. Не в останню чергу це пов’язано з судовим процесом Карлоса Гона, хоча й пандемія COVID-19 теж зробила свій внесок.
Читайте також: Державні установи можуть зобов’язати купляти лише українські автомобілі