Один з цих ультра-компактів має з'явитись на ринку вже наступного року.
На автошоу в Токіо японський автовиробник презентує цілу лінійку персонального електротранспорту, створеного у рамках програми “Мобільність для всіх”.
Також цікаво: Toyota представила далекоглядний концепт LQ
Жоден з транспортних засобів, підготованих Toyota для показу на домашньому автошоу не має власної назви. Принаймні, поки що виробник не розкриває її. Серія електричних засобів пересування об’єднана однією ідеєю: полегшити людям переміщення в повсякденному житті, причому як на вулицях, так і в приміщеннях.
Автомобіль, котрий Toyota збирається випустити на ринок “взимку 2020 року”, позначений як Ultra-compact BEV (battery electric vehicle). Прес-реліз не уточнює, чи буде це початок, чи останній місяць наступного року.
Ultra-compact BEV – це двомісний сітікар з заявленим запасом ходу рівно у 100 км і максимальною швидкістю у 60 км/год. Час зарядки від 220-вольтової мережі –близько 5 годин. Тихохідний автомобільчик адресований починаючим водіям та людям літнього віку. Його габарити дозволяють маневрувати і паркуватись у найтісніших провулках. Довжина електрокара становить 2490 мм, ширина – усього 1290 мм, а висота – 1550 мм.
Цей прототип Toyota створений для використання на території аеропортів, лікарень, студмістечок, наукових центрів тощо. Він обладнаний системою безпілотного керування, здатен виконувати поїздки на короткі дистанції і самостійно повертатись для зарядки на док-станцію. При цьому в одномісному транспортнику пердбачені три режими подорожей: туристичний, робочий та релаксовий. Габарити та характеристики моделі ідентичні звичайному Ultra-compact BEV.
Дивіться також: Lexus вмістив розповідь про електричний концепт у двосекундному відео
Третій автомобіль – триколісний і має габарити мотоцикла. Фактично, він і є мотоциклом з закритим кузовом. Пасажиромісткість i-ROAD можна описати, як 1+1. При довжині у 2345 мм він має лише 870 мм ширини, а заввишки сягає 1455 мм. Максимальна швидкість апарата – 60 км/год, запас ходу на одному заряді – 50 км.
Знову три концепти, один з яких з’явиться на ринку взимку 2020-го. Для них також поки не вигадали, чи не розкривають назви, позначаючи як Walking Area BEV Standing Type, Walking Area BEV Seated Type та Walking Area BEV Wheelchair-linked Type – електротранспорт для пішохідних зон стоячого типу, сидячого та причіпного типу для інвалідного візка. Електросамокат (стоячого типу) Toyota виведе на ринок у 2020 році.
Також цікаво: На честь 100-річчя Suzuki приготувала для автосалона у Токіо цілий букет новинок