Комунальний парк української столиці корабелів збагатився ще на сім автобусів міського виконання, які виділив магістрат Праги.
Цю новину оприлюднив на своїх сторінках в соцмережі мер Миколаєва Олександр Сєнкевич. За його словами, пасажирські машини вже у дорозі.
Перегін техніки здійснюють водії двох комунальних підприємств міста – "Миколаївелектротранс" і "Миколаївпастранс". Після того, як автобуси прибудуть у Миколаїв та пройдуть всі технічні регламентні огляди й державну реєстрацію, вони вийдуть на маршрути міста.
Читайте також Миколаїв в очікуванні унікальних автовишок
"Це не перша допомога від муніципалітету Праги нашому місту. Раніше на запит “Миколаївелектротрансу” передавали дві автовишки, 226 обігрівачів та 8 генераторів, а для “Миколаївпастрансу” – п'ять автобусів", – підкреслив мер.
І хоча у короткому повідомленні мера не вказуються марки й моделі автобусів, з фото та кадрів відео добре видно, що це низькопідлогові пасажирські машини SOR NB12 чеського автобусного заводу SOR Libchavy spol. s r. o.
Автобуси OR NB12 до України повели миколаївські водії, яких тепло проводжали чеські колеги. Фото: мерія Миколаєва
Такі машини мають паспортну місткість 116 пасажирів. Однак унікальність цієї 12-метрової машини в іншому – на відміну від більшості автобусів такої розмірної групи тут чотири входи/виходи, а не три.
Читайте також Щоб керувати індійськими тракторами Solis, миколаївським механізаторам довелось піти на навчання
Така конфігурація дверей у поєднанні з кнілінговою системою примусового нахилу кузова автобуса практично до рівня тротуару на зупинці значно прискорює посадку та висадку пасажирів. Цей процес відбувається майже удвічі швидше, ніж в автобусах зі стандартною кількістю входів.
Схема компонування салонів на троє та четверо дверей, але є й інші варіанти. Інфографіка Авто24 з ілюстрацій SOR Libchavy
SOR BN 12 з 260-сильним мотором та 6-ступеневою автоматичною коробкою передач має специфічну низькопідлогову схему.Там низький рівень підлоги (36 см) влаштований частково – лише у передній частині. Позаду крісла пасажирів розміщені на підвищеній підлозі (80 см).
Читайте також Розбомблений автопарк енергетиків Миколаївщини поступово відновлюється
До речі, спереду над колісними арками крісла також на підвищенні, чого не скажеш про передню й середню частини салону з зоною дитячих та інвалідних візків, широкими накопичувальними проходами. Простору там додає ще й продумана схема сидінь: у двох місцях по різні сторони там встановлено не поперечні, а повздовжні крісла з блоками на чотири й три місця.