День сміху для майбутніх водіїв Німеччини аж ніяк не буде смішним: з 1 квітня усі автошколи країни переходять на нові правила складання іспитів.
Будуть введені нові теоретичні питання, а також змінена форма іспиту. До цього спонукало багато причин. Основні нововведення називає Polish Observer.
За статистикою моніторингової служби, що фіксувала у ФРН результати здачі екзаменів на право керування транспортними засобами, для майже половини кандидатів у водії теоретичні іспити закінчуються негативним результатом. Підготовлені зміни навряд чи сприятимуть покращенню ситуації.
Читайте також Як скласти практичний іспит для отримання "прав"
У 2023 році іспит складали майже 2 мільйони людей, з яких 42 відсотки отримали негативний результат. Експерти зазначають, що німецький тест для кандидатів у водії був не з легких, але тепер стане ще складнішими.
Стажерам доведеться вивчати нові екзаменаційні питання. Всього їх було введено близько 64 штук. Але це ще не все.
Скласти екзамени з першого разу на "права" у Німеччині було складно, а тепер буде ще важче. Фото: ілюстративне, сайт joycesdrivingschool.com
Кандидатам у водії слід готуватися з 1 квітня до прискіпливих запитань з кількома варіантами відповідей із малюнками (зображеннями). Кандидат має вказати правильну ілюстрацію. Такі питання покликані перевірити, чи здатний кандидат у водії правильно розпізнавати та тлумачити дорожні знаки.
Нові питання іспиту з теорії були розроблені робочою групою, до складу якої входять фахівці з TÜV і Dekra. Це люди, які щодня співпрацюють з чиновниками, інструкторами з водіння чи науково-дослідними інститутами.
Читайте також Як скласти теоретичний іспит для отримання водійських "прав"
Нові питання стосуватимуться не лише правил дорожнього руху. Вони також торкнуться знань сучасних системи допомоги, що встановлюються в транспортних засобах тощо.
Читайте також Як не натрапити на підроблені "права" та офіційно перевірити документ
Нові екзаменаційні питання стосуватимуться як базових знань, застосовних до всіх категорій водійських прав, так і спеціалізованих питань для окремих категорій.