Принцип роботи нових спідкамів буде побудовано на визначенні середньої швидкості автомобіля на відрізку дороги, між двома камерами.
Кирило Хом'яков, голова Державного агентства інфраструктурних проектів України, в інтерв'ю порталу ЦТС розповів про програму по збільшенню кількості штрафів з камер автофіксації.
Читайте також: Як виглядає "лист щастя" і що з ним робити
Зокрема, планується додати фіксування інших типів порушень: не лише перевищення швидкості, але ще й перетин подвійної суцільної лінії, проїзд на червоний сигнал світлофора та проїзд по смузі для громадського транспорту. Комплекси автофіксації для цього міняти не потрібно: камери вже мають подібний функціонал.
— Наша амбітна мета, — каже пан Кирило, — щоб у нас до кінця 2021 року за допомогою комплексів автофіксації почала працювати фіксація середньої швидкості по відрізку. Це важливий момент, щоб мати можливість контролювати швидкість на всій дорозі, а не тільки в місцях установки камер.
На початку відрізка встановлена одна камера, в кінці — інша. Якщо водій пригальмував перед першою і другою, але, в цілому, 100 км проїхав швидше, ніж дозволено, то на другій камері буде фіксуватися порушення швидкісного режиму.
Вже зараз установка камер автофіксації приносить непогані гроші: за перші два місяці автовласкники заплатили штрафів на 73 мільйони гривень. На тих відрізках доріг, де встановлені камери, за три місяці після початку роботи камер, кількість ДТП зменшилася з 37 до 13. Загальна аварійність у Київській області зросла на 20%.