На виставці CES 2025 Honda представила нові прототипи електричних седана та кросовера. Серійні версії обох моделей виготовлятимуть в США й дебютують наступного року.
Honda повідомила, що першим на початку наступного року дебютує кросовер, тоді як седан з’явиться пізніше. Відомо, що моделі пропонуватимуться і на інших світових ринках.
Читайте також: Офіційно: Honda та Nissan підписали угоду про злиття
Японський автовиробник розповів, що седан Honda 0 Saloon, флагманська модель серії Honda 0, базуватиметься на нещодавно розробленій спеціалізованій архітектурі електромобілів і матиме ряд технологій наступного покоління, які втілюють підхід компанії під назвою “Тонкий, легкий і мудрий”.
Автівка матиме вдосконалену технологію автономного водіння третього рівня й унікальну систему персоналізації, завдяки операційній системі ASIMO. До слова, кросовер та всі подальші моделі 0 Series також використовуватимуть її. Що стосується дизайну, седан має низький клиноподібний силует.
Також цікаво: Honda поділилась офіційними зображеннями нового Prelude
Зникли такі унікальні елементи дизайну, як двері у вигляді крил чайки, екран в решітці радіатора й піксельні фари, що дебютували з попередньою концепцією моделі. Натомість прототип Honda 0 Saloon відрізняється оновленою передньою частиною з розсувними накладками на фарах та відсутністю заднього скла.
Середньорозмірний позашляховик Honda 0 базується на минулорічній концепції мінівена Space Hub. На відміну від седана, він зберіг стиль з піксельними фарами, U-подібними ліхтарями й високою лінією даху. В салоні обох моделей домінують три екрани: цифрова панель приладів, екран мультимедіа та екран пасажира. Також є маленькі екрани, які в поєднанні з камерами замінюють традиційні дзеркала.
Обидві моделі серії 0 оснащені новою системою керування Honda, яка об’єднує рульове управління, підвіску та гальма. Японський автовиробник представив нову платформу, спільну з електромобілем Sony, призначену для зменшення ваги шляхом зменшення акумуляторної батареї та покращення запасу ходу завдяки розумнішому програмному забезпеченню керування батареєю.
Читайте також: Honda готується до виробництва твердотільних батарей
Попри те, що цього разу Honda не розкрила нових подробиць щодо трансмісії, раніше вона оголосила про цільовий запас ходу понад 450 км для обох моделей, із задньо- та повнопривідними конфігураціями. Крім того, електромобілі Honda будуть оснащені функціями розумної зарядки. Вони не тільки можуть підзаряджатися в непікові години, але також зможуть повертати надлишок енергії в мережу під час пікового попиту, щоб заощадити гроші.