Як виглядав перший електричний Nissan 1991 року: фото

16:19, 25 травня, субота

В автомобільній індустрії іноді трапляється так, що деякі концепції виявляються занадто передовими для свого часу й не надходять в серійне виробництво. Однак, вони все одно важливі, адже стають творцями нових тенденцій.

Як розповідає Autoevolution, подібна доля спіткала концепцію Nissan FEV, яка була представлена на Токійському автосалоні 1991 року. Абревіатура означає Future Electric Vehicle, і як зрозуміло з назви – автомобіль був повністю електричним.

Також цікаво: Nissan розпродує автомобілі зі знижкою 10-15%: які саме і де

Тоді Nissan продемонстрував елегантний електромобіль, який був готовий для щоденного використання. В сьогоденних реаліях, в цьому немає нічого дивного, проте в той час, світ ще не був готовий до широкого впровадження даного типу авто.

Фактично, Nissan позиціонував модель FEV як заміну стандартним сімейним автомобілям з ДВЗ й заявляв, що авто можна зарядити вдома за ніч. Водночас усі інші існуючі на той момент електромобілі мали скромні габарити та характеристики, тому Nissan FEV став справжнім проривом.

Читайте також: Nissan тестує новий Murqno 2025 року

Модель мала обтічний кузов з алюмінію, через що авто мало низьку вагу й вражаючий коефіцієнт лобового опору лише в 0,19. Їздив FEV на спеціально створених на замовлення шинах Nissan із низьким опором коченню.

Інтер'єр виконано у стилі мінімалізму, тому він не може похвалитись кричущою розкішшю. Електромобіль використовував електромотор та нікель-кадмієву батареєю, яка була здатна забезпечити близько 250 км запасу ходу.

Також цікаво: Вживаний Nissan Tiida першого покоління: основні проблеми та технічні недоліки

Окрім цього, концепт Nissan мав технологію SQC, що означає Super Quick Charge, яка дозволяє заряджати батарею до 40% всього за 6 хвилин від розетки 200 В. Також Nissan FEV мав невелику сонячну батарею на даху, тепловий насос й рекуперацію.

Вражаюча технологічність, як для моделі 90-х років. Максимальна швидкість автомобіля становила 130 км/год, а розгін до сотні займав близько 20 секунд, що означає, що електромобіль від Nissan був дуже повільним.

Однак, модель так і не запустили у серію не через динамічні показники. Найголовнішою проблемою Nissan FEV стала епоха, коли його було розроблено, адже тодішній автомобільний ринок не мав жодної потреби в електричній моделі.

Читайте також: Nissan представив парфум з запахом палених шин

До того ж в той час пальне було значно дешевшим й навряд чи покупці вирішили б проміняти автомобілі з ДВЗ на технологічний Nissan FEV. Саме тому цей електромобіль від японського автовиробника залишився лише вражаючою концепцією.