В ці дні багатьом автомобілістам довелося пригадати, що таке каністра для пального. Адже в неї ми запасаємо бензин або дизпаливо для далекої дороги або для створення "коктейлів Молотова"
Правила пожежної безпеки забороняють заливати пальне з колонки у пластикову або скляну тару, але що робити, коли металевої каністри немає? Існує багато альтернатив.
Стандартні металеві каністри хороші тим, що щільно закриваються (якщо не зношений механізм горловини) і що в них заправляють пальне на АЗС
Читайте також: Поради з безпеки: як їздити машиною під час бойових дій
Певно, оптимальний за теперішніх умов варіант – бляшана тара від олії або автомобільної хімії
Пластикову каністру від моторної оливи дуже нечасто вдається закрити так, щоб бензин не підтікав і не розповсюджував запах
Читайте також: Що робити у разі ДТП під час війни
Маємо ще раз наголосити на чистоті тари, перш за все – на відсутність у каністрі залишків води. Щоб напевне нейтралізувати її негативний вплив на паливну систему двигуна, можна застосувати препарат–осушувач. Це рідина, яку заливають у ємність з паливом, “знаходять” у ньому воду і хімічно зв’язує її таким чином, що та потім згоряє у двигуні як звичайне пальне.
Якщо пальне запасається у нестандартну тару, її варто промаркувати, щоб будь-хто міг швидко зрозуміти, що саме у ній міститься
З нашого досвіду, крім магазинів автоаксесуарів, де стандартні каністри зникли за кілька перших годин війни, знайти цю тару можна на блошиному ринку або у найближчому гаражному кооперативі. У кожного автовласника старої школи свого часу малося на господарстві одна-дві 20-літрових каністри-“американки”. Завітайте до кооперативу та попитайте у колег, чи немає зайвої каністри на продаж. Так, відповідно до ситуації вам доведеться значно переплатити, але головне, щоб вам трапився саме той гараж, де є ця тара і де власник готовий з нею розлучитися.
Читайте також: Що робити, якщо обстріл застав у дорозі