Японський Toyota RAV4 суттєво відрізняється від європейських та американських версій

11:30, 19 грудня, п'ятниця

Новий Toyota RAV4, який уже представлений у Північній Америці, Європі та Китаї, нарешті виходить і в Японії. Тут кросовер отримує особливий статус: він доступний виключно як гібрид та доповнюється унікальними пакетами стилізації, створеними спільно з Modellista. Вони змінюють характер автомобіля без втручання в техніку — від спортивного образу до справжнього "мандрівника".

Японцям RAV4 пропонується у двох варіантах — Z та Adventure. Обидві доступні лише з самозарядною гібридною установкою. Toyota офіційно підтвердила, що плагін-гібрид RAV4 приєднається до гами до кінця 2026 фінансового року. У той самий період очікується і поява спортивної версії GR Sport, пише Carscoops.

Читайте також: Toyota відроджує бренд Scion, але робить ставку не на класичні автомобілі

Попри невелику кількість стандартних комплектацій, японські покупці отримують доступ до величезного набору оригінальних та сторонніх аксесуарів, яких немає на інших ринках.

Пакет Lifestyle — акцент на спорт і стиль

Для комплектації Z доступний пакет Lifestyle. Він робить кросовер агресивнішим на вигляд, додаючи передній спліттер, додаткові LED-елементи, нові бічні накладки, змінений задній бампер, декоративні елементи решітки та корпуси дзеркал. Опційно пропонуються 20-дюймові легкосплавні диски Modellista. У салоні пакет зосереджується на практичності: пропонує розширене підсвічування, додаткові органайзери та аксесуари для багажного відсіку.

Пакет Outdoor — для тих, хто живе пригодами

Для версії Adventure передбачений пакет Outdoor. Він робить RAV4 більш брутальним і “позашляховим”. Серед змін — нова решітка з інтегрованими LED-елементами, декоративні захисні панелі, накладки, розширені крила, дефлектор капота та покращені можливості зберігання речей. Також доступні 18-дюймові диски з матово-оливковим покриттям.

Без змін у техніці — все про дизайн

Жоден із пакетів не впливає на технічну частину. Під капотом — гібридний 2,5-літровий двигун із сумарною потужністю до 237 к.с., система повного приводу E-Four та режими Trail і Snow.
Паралельно Toyota готує й RAV4 PHEV для Японії — орієнтиром може бути американський RAV4 Prime із потужністю до 320 к.с.

Також цікаво: Дизайнер значно покращив купе Toyota Century: фото

Ціни для японського ринку

RAV4 в Японії стартує від ¥4 500 000 (29 000 доларів) за версію Adventure та від ¥4 900 000 ($31 500) за комплектацію Z. Пакет Outdoor коштує приблизно ¥508 310 ($3 300), тоді як стильніший Lifestyle — ¥586 760 ($3 800). Таким чином, японський RAV4 демонструє, як навіть добре знайомий світовий бестселер може стати абсолютно іншим завдяки локальним ринковим особливостям і особливим дизайнерським рішенням.