За підсумками перших двох місяців 2021 року реалізація нових автомобілів в Німеччині склала 364 103 одиниці (-25,1%).
Читайте також: У лютому український авторинок зменшився на 9%
Як відзначають в Асоціації автомобільної промисловості Німеччини (VDA), падіння продажів в звітний період, зокрема, обумовлено тим, що через епідеміологічну паніку частина автосалонів залишаються закритими.
Крім того, з січня 2021-го після шестимісячного зниження знову була підвищена ставка податку на додану вартість, що викликало високий рівень реєстрацій нових автомобілів в грудні минулого року.
Згідно з даними, отриманими в Федеральному транспортному агентстві Німеччини (KBA), найпопулярнішою маркою на німецькому ринку став Volkswagen, який в лютому реалізував 40 115 машин (-9,7%). На другому місці йде Audi, яка знизила продажі на 11% до 17 054 одиниць. Третій рядок займає Mercedes-Benz, чий результат склав 16 901 автомобіль (-28,3%). Замикають п'ятірку лідерів BMW (16 508 шт., -6,3%) і Opel (12 443 шт., -11,3%).