Авторинок Європи суттєво "просів": причини

В листопаді 2020 року реєстрації нових легкових автомобілів в Європейському Союзі в річному численні знизились на 12% до 897 692 од., оскільки уряди кількох європейських країн вводили локдауни через другу хвилю пандемії COVID-19.
Авторинок Європи суттєво "просів": причини
logo17 грудня 2020, 17:46
logo0
logo0 хв

В результаті на всіх чотирьох ключових ринках легкових автомобілів ЄС минулого місяця спостерігався спад. Франція та Іспанія відмітили двозначне зниження (на 27,0% і 18,7% відповідно), в Італії більш помірне падіння (-8,3%). Втрати Німеччини обмежилися всього -3,0%.

Перше місце серед країн за кількістю реєстрацій нових легкових автомобілів зберегла за собою Німеччина – 290 150 авто. На другому місці – Італія, де в листопаді було зареєстровано 138 405 авто. Замикає лідерську трійку Франція, де було реалізовано 126 047 нових легкових автомобілів.

Також у тему: в Україні скоростився ринок нових вантажівок

Що стосується європейських виробників, то перший рядок традиційно посідає VW Group, яка протягом місяця реалізувала на ринках ЄС 230 556 авто, при цьому падіння склало 13% в порівнянні з торішнім листопадом. На другому місці – PSA Group з результатом 135 622 проданих автомобілів, що на 11,1% менше показника річної давності. І третій результат у RENAULT Group – 99 310 шт. (падіння 13%)

З січня по листопад ринок легкових автомобілів в Європейському Союзі скоротився на 25,5% до приблизно 9 мільйонів одиниць. Вплив COVID-19 протягом одинадцяти місяців сильно позначився на сукупних показниках всіх ринків ЄС, включаючи чотири основних. На даний момент у 2020 році найбільше падіння відбулося в Іспанії (-35,3%), за нею йдуть Італія (-29,0%), Франція (-26,9%) і Німеччина (-21,6%).

  • Для довідки: Як пояснює ACEA, з цього року в статистичних звітах під терміном ЄС мається на увазі 27 держав-членів (без Великобританії). Такий склад буде використовуватися для щорічних порівнянь, в зв’язку з чим дані будуть перераховані, щоб пристосуватися до нового формату ЄС27.