Все більше автовиробників відкладають впровадження прямих продажів авто. Така схема не вигідна традиційному бізнесу.

Ford відмовився від плану перевести свою європейську роздрібну мережу на агентську модель прямих продажів.

Читайте також: Без дилерських центрів: BMW готується до прямих продажів авто

Автовиробник відкладає на декілька років цю систему і натомість розробляє «передову франчайзингову» модель».

Відповідно до агентської системи автовиробники виставляють рахунки клієнтам безпосередньо, а дилери отримують фіксовану винагороду за продаж.

Раніше Stellantis, BMW, Audi і Jaguar Land Rover, відклали або переглянули свої плани щодо агентських продажів.

Stellantis, BMW відклали розгортання моделі агентських продажів у Європі через збої в ІТ.

У Audi виникли проблеми з дилерами у Великобританії, які вкрай негативно сприйняли нову модель продажів, за якою вони отримують фіксовану винагороду замість змінної комісії.