Машина без заднього ряду сидінь має об'єм для перевезення 1000 л масою понад 350 кг.

Dacia випустила комерційну версію електромобіля Spring. Вона призначена для власників магазинів та служб доставки.

Також цікаво підписано закон про розвиток електромобілів

Головна відмінність комерційної версії від пасажирської – відсутність заднього сидіння. Двері та скло в них залишилось, як у звичайної версії. Комерційна версія забезпечує максимальний об’єм у 1000 л масою “понад 350 кг”. При цьому запас ходу електромобіля аналогічний “пасажиру” – 230 км у змішаному циклі WLTP і до 305 км у міському циклі WLTP.

Залежно від країни, службова версія Spring:

  • має передню та задньою решітку в салоні та петлі для кріплення,
  • або перероблена компанією Qstomize 4-місну базову версію Spring на 2-місну універсальну версію (клас M1).

Dacia Spring в Україну офіційно не поставляється.