![Бос Mercedes-Benz розповів, яким буде електричний G-Class](https://auto.24tv.ua/resources/photos/news/202210/41519b0ed08b4-2646-4a02-8e43-8c3f0c1f953f.jpg?w=400&h=225&fit=cover&output=webp&q=85)
Бос Mercedes-Benz Ола Калленіус розкрив подробиці про електричний «Гелік». У розмові з MotorTrend топ-менеджер дав зрозуміти, що "G-Class залишиться G-Класом", тобто збереже оригінальну конструкцію.
Читайте також: Українці зібрали 6-колісний Mercedes G65 для США
Калленіус спростував чутки про уніфікацію майбутнього EQG із седанами та кросоверами EQE/EQS: для позашляховика розроблять власну архітектуру. Ще одна відмінність від актуальних електрокарів – ефективніша опціональна тягова батарея.
У Mercedes-Benz підтвердили, що для електромобіля EQG буде доступний не лише звичайний тяговий акумулятор, а й анодні осередки зі збільшеною на 20-40 відсотків щільністю енергії. Втім, на старті продажів 2024 року покупці електричного позашляховика будуть обмежені одним варіантом батареї.
Ола Калленіус поділився емоціями від випробувань раннього електричного прототипу «Геліка». Топ-менеджер заявив, що "це було приголомшливо" і натякнув на універсальність майбутньої моделі. Ймовірно, бос Mercedes-Benz мав на увазі раніше небачені можливості EQG на кшталт "танкового розвороту".
Концептуальний Mercedes-Benz EQG показали рік тому, тоді автовиробник підтвердив, що позашляховик збереже рамну архітектуру та нерозрізний міст ззаду, а силова установка «батарейної» версії складатиметься із чотирьох електромоторів.
За попередньою інформацією, Mercedes-Benz EQG дебютує в 2024 році, проте електромобіль не замінить традиційну паливну версію, а доповнить гаму. До дебюту електромобіля сімейство G-Class переживе плановий рестайлінг, а ось ультимативний всюдихід 4x4² випускатиметься у «дореформеному» вигляді.