За прогнозами Bosch, до 2030 року кожна п’ята нова вантажівка вагою понад 6 т. матиме двигуни на паливних елементах.
Читайте також: Керівництво Bosch впевнене, що "зелений водень" замінить пальне з нафти
В компанії повідомили, що виробництво модулів паливних елементів розпочато на заводі Штутгарт-Фойєрбах у Німеччині та в Чунціні (КНР).
Корпорація Nikola стане пілотним замовником модулів, виготовлених у Штутгарті-Фойєрбаху, а електрична вантажівка на водневих паливних елементах вийде на ринок Північної Америки вже в ІІІ кв. 2023 р.
Daimler Truck планує вивести на ринок водневу вантажівку в другій половині десятиліття, створивши спільне підприємство з Volvo.
Торік Stellantis заявив про поставки в Європу своїх перших фургонів на водневих паливних елементах.