Комісар поліції графства Глостершир, Велика Британія, Кріс Нельсон поскаржився на проблеми, які створюють у діяльності правоохоронців службові електромобілі. За його словами, машини на батарейній тязі дуже часто залишаються без енергії під час чергувань: це змушує шукати зарядну станцію або вимагати підмінний автомобіль, від чого суттєво страждає робота, пише The Telegraph.
Читайте також: В уряді рекомендують українцям переходити на електромобілі
Регіональний поліцейський підрозділ, де служить комісар, має найбільший парк електромобілів серед усіх поліцейських дільниць Великої Британії. Із 453 автомобілів – 21% електричні. Серед них 66 Nissan Leaf та 9 Nissan NV200.
На думку Кріса Нельсона, однією з причин підвищеної витрати заряду може низка додаткових енергоспоживачів – спецсигнали, рація, тощо.
Однак треба розуміти, що за параметрами запасу ходу та системи охолодження Nissan Leaf застарів. У міру інтенсивності використання батарея машини перегрівається та починає швидше втрачати зарядний потенціал. І це, судячи з усього, ще одна причина нарікань.
Кріс Нельсон повністю розуміє та підтримує рішення, спрямовані на підтримку сталого розвитку та збереження клімату, але пріоритетом номер один для поліцейських є боротьба зі злочинністю, і сучасні електрокари для цих цілей не дуже підходять. Їх він назвав «не настільки просунутими, як хотілося б», і заразом висловив побоювання «рухатися цим шляхом далі».
Коментарі комісара тим більше цікаві, що з 2030 року у Великій Британії заборонять продаж бензинових та дизельних автомобілів. Не виключено, що для поліцейських зроблять виняток, хоча нам більше бачаться спроби пересадити їх на більш автономні та досконалі електромобілі.