Нагадаємо, ще 2019 року прототип Bugatti встановив неофіційний рекорд швидкості, розігнавшись на випробувальному треку Ера-Лессін до 304,773 милі на годину (490,484 км/год). Звідси й індекс 300+, яким вирішили відзначити лімітовану серію клієнтських машин, на яких, щоправда, встановили обмежувач на позначці 440 км/год. Перші вісім купе з цієї колекції нам показали ще минулої осені.
Читайте також: Покупець Bugatti Chiron показав чек із шокуючими цінами додаткових опцій
Від базового "Широна" Chiron Super Sport 300+ відрізняється більш аскетичним кузовом, з якого прибрали все зайве для максимального зниження опору повітря і подовжили на 25 см корми, форсовані з 1500 до 1600 к.с. двигуном W16, переналаштованою коробкою передач, програмним забезпеченням. Крім того, кузов прикрашений оранжевими смугами – у дусі інших чемпіонських Bugatti: купе Veyron Super Sport World Record Edition та родстера Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse WRC Edition.
Ця модифікація мала додатковий тираж: побудували ще дев'ять Chiron Super Sport без суфікса 300+ у назві та з іншим декором, скинувши базову ціну з 3,5 до 3,2 мільйона євро. До речі, нещодавно з'ясувалося, що восьмилітровий мотор цієї машини навіть потужніший і тяговіший, ніж очікував виробник: на фірмовому диностенді він показав 1618 к.с. та 1665 Нм.
Минулого місяця Bugatti відрапортувала про завершення постачання «Широнів» європейським покупцям. У фінальну міні-серію, присвячену дочці засновника компанії Ебе Бугатті, потрапили одна стандартна модель та два Chiron Super Sport.