Нова модель має такий же зовнішній вигляд, як і старий добрий BYD e3, за винятком того, що вона прийняла більш привабливу двоколірну схему, яка зазвичай використовується в автошколах. Головна відмінність полягає в технічному виконанні.
Читайте також: Перехід на електромобілі призведе до сплеску безробіття: прогноз
Нова модель відмовилася від установки однієї передачі, типової для електромобілів, і додала перемикання передач, що звичне для автомобілів на паливному двигуні та зчеплення, що характерне для автомобілів з механічною коробкою передач. Також додані педаль гальма другого пілота та допоміжне дзеркало.
Компанія Chery пробувала щось подібне рік тому зі своєю моделлю Chery eQ2, і ми не чули про це жодного разу після цього. На сьогодні BYD та Chery - єдині електромобілі з такою псевдомеханічною коробкою передач, тож досліджувати, як працює цей аналого-цифровий механізм, не потрібно.