Індійська компанія Tata почала продаж своїх автомобілів в особливих “міхурах безпеки” – пластиковій упаковці, яка захистить клієнтів марки від вірусів і мікробів. Повідомляється, що ця упаковка повністю герметична, відповідні знімки продукції були розміщені на офіційній сторінці компанії в Facebook.
Читайте також: Карантин вихідного дня: що працює для автомобіліста
Передбачається, що таким чином компанія убезпечить своїх клієнтів від вірусів і мікробів, які можуть залишатися на кузові і поверхнях в салоні. Очевидно, що такі заходи викликані підвищеною кількістю заражених в країні – кожен день в Індії підтверджують діагноз “COVID-19” більш ніж 30 000 чоловік.
Раніше компанія запустила в роботу ініціативу Sanitized by Tata Motors, яка передбачає повну дезінфекцію автомобіля перед продажем. Повідомляється, що “бульбашки безпеки” стали частиною цієї програми.