Škoda Auto частково перемістила виробництво кабельного джгута з України до Чеської Республіки

Як повідомили в компанії, виробництво кабельних джгутів з України частково перенесли до міста Млада-Болеслав у Чехії, де знаходиться штаб-квартира Skoda.

Читайте також: "Єврокар" відновлює виробництво автомобілів Škoda в Україні

Через вузькі місця постачання, пов’язані з війною, Škoda Auto була змушена призупинити виробництво повністю електричного Enyaq iV на вісім тижнів з 3 березня через нестачу кабельних джгутів. З метою якнайшвидшого відновлення виробництва автомобільний виробник та його постачальники швидко почали шукати можливість дублювання виробництва кабельних джгутів на інших заводах у Європі та Північній Африці.

Таким чином, Škoda Auto та PEKM Kabeltechnik вдалося перенести частину виробництва кабельного джгута з України до Млада-Болеслав протягом п'яти тижнів після початку війни. PEKM побудував необхідне виробниче обладнання в складальних цехах, наданих Škoda Auto, і з початку квітня виробництво поступово нарощували. На виробництві працюють 35 жінок з українського заводу у Львові, які зараз навчають нових працівників. У штаб-квартирі Škoda Auto зараз виробляються джгути кабелів для Škoda Fabia Combi, а в найближчі тижні також розпочнеться виробництво джгутів для моделей Octavia, Kodiaq, Karoq і Superb.

Щоб бути якомога краще підготовленим до потенційних вузьких місць у постачанні в майбутньому, Škoda Auto забезпечила додаткові потужності від компанії Kromberg & Schubert на марокканському заводі в Кенітрі поблизу Рабата. Крім того, компанія Kromberg & Schubert збільшила кількість кабельних джгутів, які виготовляються на українському заводі в Житомирі. Попит на кабельні джгути для виробництва Enyaq iV в майбутньому буде задоволено завдяки виробництву в обох локаціях – Житомирі в Україні та Кенітрі в Марокко.

Škoda Auto також планує дублювати виробництво високовольтних кабельних джгутів, необхідних для зарядки електромобілів. З кінця червня вони будуть вироблятися в Румунії. Починаючи з вересня, виробництво на заводі в Хмельницькому, Україна, також буде дубльовано після консультацій з Volkswagen Group: джгути кабелів для моделей Octavia та Superb також будуть вироблятися в Танжері, Марокко.