Черга за новими Ferrari розтягнулась до двох років
Бос Ferrari також заявив журналістам, що розробка першого електромобіля марки йде з випередженням графіка. Бенедетто Вінья знову підтвердив, що виробництво батарейного суперкара почнеться в останньому кварталі 2025 року, а збиратимуть модель на новому заводі в Маранелло. Запустити майданчик розраховують у червні 2024 року.
Читайте також: Повністю знищений пожежею Ferrari продали за 2 мільйони доларів
Ferrari вдруге покращує свій прогноз за підсумками 2023 року: тепер у компанії вважають, що прибуток до вирахування відсотків, податків, зносу та амортизації (EBITDA) досягне як мінімум 2,25 мільярда євро. Цей показник кращий за попередні цільові значення на 2,7 відсотка. У третьому кварталі цього року Ferrari наростила виторг на рекордні 37 відсотків.
До 2030 року портфоліо Ferrari на 80 відсотків складатиметься з акумуляторних моделей. Близько 40 відсотків продажів забезпечать гібриди, що заряджаються, стільки ж — електромобілі, а частка версій з традиційними двигунами внутрішнього згоряння скоротиться до 20 відсотків. Проте, повне забуття ДВЗ від Ferrari не загрожує: Бенедетто Вінья вважає, що еру бензинових моторів продовжить синтетичне паливо.