Використання електромобілів у каршерингу пов’язано з величезною кількістю проблем. Про них розповів засновник і власник каршерінгового сервісу Getmancar Тарас Гетьманський.

Власник каршерінгового сервісу знається на проблемах цієї галузі краще, ніж будь хто інший. Він дуже докладно та по пунктах пояснив, чому в українських реаліях використання електромобілів для каршерингу – погана ідея.

Читайте також: Гібриди виявились менш шкідливі для екології, ніж електромобілі

  1. Дуже мало користувачів хочуть заправляти авто. Мені важко уявити, як вони будуть самостійно заряджати авто. Зараз ми самі робимо більше 70% заправок, своїми силами. Але з ДВЗ це трохи простіше. Слова “дайте бонусів” не завжди діють.
  2. Зони завершення поїздок – вони повинні стати ще меншими і виключно біля розетки. Користувачеві важливо почати і закінчити поїздку ближче до себе, а не там, де встановлена розетка.
  3. Не включайте обігрів. Як тільки включив піч або кондиціонер, від 150 км пробігу на заряді залишається лише 70 км, а пару підйомів на вашому шляху легко перетворять залишки в 50-60 км.
  4. Очікування зарядки та швидкий знос батарейок.
  5. Божевільна амортизація авто. Спробуйте просто продати свій електрокар, коли ви його купили вже дворічним і продаєте через рік. Якщо амортизація ДВЗ буде 3-4% в такому віці, то на електриці можна “залетіти” на 8-25% на 4-х річному авто.
  6. Екологія – наше все. Екологія, вона як карантин, завжди повинна бути логічною. Ходіть пішки і використовуйте велосипеди, вони відмінно здоров'я додають. Але мало в Києві на велосипедах. Ах, інфраструктури немає. Власне, у нас багато чого немає, але ми ж живемо.

“Я зовсім не кажу, що електро не можуть бути використані у шерінгу, можуть! Але треба дивитися в корінь і розуміти ми про бізнес, зручність, екології або про що взагалі. Приклади Європи – це приклади не бізнесу, там отримують пільги. Як сказав один підприємець, якщо ти заробляєш на несплаті податку, то твій бізнес – це відхід від оподаткування”, – вважає Тарас Гетьманський.