Чому стара Toyota Tundra - один з найнадійніших авто світу

Після 24 років експлуатації та понад 220 тисяч миль пробігу ця Toyota Tundra продовжувала працювати лише завдяки диву — і оригінальному ременю ГРМ.
Стара Toyota Tundra виявилась одним з найнадійніших авто світу - Auto24

Toyota Tundra

logo20 жовтня, 14:10
logo0
logo0 хв

Власник пікапа проїхав 1100 миль (приблизно 1770 км) із Аризони до Канзасу, щоб показати автомобіль ютуб-механіку Девіду Лонгу, більш відомому як Car Wizard. Після детальної діагностики механік констатував: вантажівка перебувала буквально «за кілька секунд до катастрофи».

Читайте також: Новий Toyota RAV4 виходить на європейський ринок у 2026 році

«Якби ремінь порвався — двигун миттєво зупинився б. І хоч це не інтерференційний мотор, наслідки були б серйозними», — пояснив Лонг.

Ремінь ГРМ, який пережив усе

Заводський гумовий ремінь газорозподільного механізму (ГРМ), який Toyota рекомендує міняти кожні 90 000 миль або 9 років, у цьому випадку пропрацював більш ніж удвічі довше. Його стан — запилений, потрісканий, але ще цілий — механік назвав «механічним дивом».

Раптовий обрив ГРМ хоч і не призвів би до руйнування клапанного механізму (двигун 4.7 V8 не гне клапани), однак міг пошкодити навісне обладнання — зокрема натягувач і водяна помпа, а головне — повністю зупинив би мотор посеред дороги.

Старий, але міцний

Під час огляду на підйомнику механік виявив, що попри вік, Tundra зберегла дивовижно добрий стан:

  • підвіска та рама залишалися міцними;
  • не було значних протікань чи корозії;
  • лише звичайний знос — колодки, стійки та амортизатори.

Візуально пікап виглядав утомлено: вицвіла фарба, подряпини, але конструкційно він залишався надійним прикладом інженерії Toyota початку 2000-х.

Висновок

Після заміни ременя ГРМ і водяної помпи пікап був готовий повернутися до Аризони. За словами механіка, саме ця історія доводить, що старий автомобіль може виявитися живучим, якщо він спроектований із запасом надійності — як більшість моделей Toyota.

«Їхати через пів країни з ременем, який уже відслужив своє, — це безумство. Але це ж Toyota. Ти ремонтуєш те, що зношене — і вона знову їздить», — підсумував Лонг.

Стара Tundra пройшла випробування часом і довела, що легендарна надійність японських пікапів — не міф. Її історія водночас є застереженням: нехтування регламентом техобслуговування може перетворити будь-який двигун на бомбу з годинниковим механізмом.