
Toyota Tundra
Власник пікапа проїхав 1100 миль (приблизно 1770 км) із Аризони до Канзасу, щоб показати автомобіль ютуб-механіку Девіду Лонгу, більш відомому як Car Wizard. Після детальної діагностики механік констатував: вантажівка перебувала буквально «за кілька секунд до катастрофи».
Читайте також: Новий Toyota RAV4 виходить на європейський ринок у 2026 році
«Якби ремінь порвався — двигун миттєво зупинився б. І хоч це не інтерференційний мотор, наслідки були б серйозними», — пояснив Лонг.
Ремінь ГРМ, який пережив усе
Заводський гумовий ремінь газорозподільного механізму (ГРМ), який Toyota рекомендує міняти кожні 90 000 миль або 9 років, у цьому випадку пропрацював більш ніж удвічі довше. Його стан — запилений, потрісканий, але ще цілий — механік назвав «механічним дивом».
Раптовий обрив ГРМ хоч і не призвів би до руйнування клапанного механізму (двигун 4.7 V8 не гне клапани), однак міг пошкодити навісне обладнання — зокрема натягувач і водяна помпа, а головне — повністю зупинив би мотор посеред дороги.
Старий, але міцний
Під час огляду на підйомнику механік виявив, що попри вік, Tundra зберегла дивовижно добрий стан:
- підвіска та рама залишалися міцними;
- не було значних протікань чи корозії;
- лише звичайний знос — колодки, стійки та амортизатори.
Візуально пікап виглядав утомлено: вицвіла фарба, подряпини, але конструкційно він залишався надійним прикладом інженерії Toyota початку 2000-х.
Висновок
Після заміни ременя ГРМ і водяної помпи пікап був готовий повернутися до Аризони. За словами механіка, саме ця історія доводить, що старий автомобіль може виявитися живучим, якщо він спроектований із запасом надійності — як більшість моделей Toyota.
«Їхати через пів країни з ременем, який уже відслужив своє, — це безумство. Але це ж Toyota. Ти ремонтуєш те, що зношене — і вона знову їздить», — підсумував Лонг.
Стара Tundra пройшла випробування часом і довела, що легендарна надійність японських пікапів — не міф. Її історія водночас є застереженням: нехтування регламентом техобслуговування може перетворити будь-який двигун на бомбу з годинниковим механізмом.