![Citroën буде рекламуватися в метро](https://auto.24tv.ua/resources/photos/news/201806/47238bde929f-cd29-4b78-bbdd-c6804133fbd1.jpg?w=400&h=225&fit=cover&output=webp&q=85)
У 1980-х роках RATP і Citroën вже мали досвід успішного співробітництва при проведенні виставки, присвяченої історії Citroën в паризькому кварталі Жавель. У цьому році два бренда знову об'єднали зусилля, щоб представити культурний проект на станції "Жавель - Андре Сітроєн".
Читайте також: Ілон Маск розповів, коли вийде найдешевша Tesla
На станції розташовані інформаційні стенди, які розповідають про життя Андре Сітроена і квартал Жавель. На платформі розміщено великий фриз, де розгортається історія Citroën — з ключовими датами і фотографіями флагманських моделей бренду.
Читайте также: В Україні почали наносити пластикову розмітку
Ще один оригінальний елемент нового культурного проекту — три сенсорних екрана, за допомогою яких пасажири можуть відвідати сайт Citroën Origins – віртуальний музей Citroën. Це кращий спосіб зануритися в історію бренду — розглянути моделі під кутом 360 градусів, а також вивчити фотографії та розповіді.