![Continental показав нові супорта для електромобілів - Auto24](https://auto.24tv.ua/resources/photos/news/202211/421285cea9a54-8359-474d-84d9-b1abd7577b38.jpg?w=400&h=225&fit=cover&output=webp&q=85)
Специфіка електромобілів відносно гальмівних систем полягає у присутності функції рекуперації. Тобто електромобілі майже завжди використовують енергію гальмування для підзаряджання батареї тому вимоги до звичайної гальмівної системи залишаються мінімальні.
Читайте також: Чому потрібно міняти гальмівну рідину
У Continental скористались цим і зробили гальмівні супорти значно меншими та легшими. Зменшення ваги та зменшення тертя між колодками та ротором має призвести до трохи кращого запасу ходу для будь-якого електромобіля наступного покоління, який буде використовувати цю технологію.
«Підвищення ефективності є основною метою оптимізації електромобілів», — пояснює Домінік Гісс, голова відділу продуктів із фрикційними гальмами підрозділу гідравлічних гальмівних систем Continental. «Чим менші втрати електроенергії, тим більший запас ходу автомобіля. Гальма можуть зробити свій внесок у це, що досі не використовувалося».
Continental вирішила зменшити розміри, оскільки рекуперація використовується частіше, ніж звичні гальма EV. Ганноверський постачальник підкреслює, що рекуперація використовується «у понад 80 відсотках усіх ситуацій уповільнення», не вдаючись у дрібні деталі.