Якщо минулого разу бренд мав п'ять концептів, то тепер лише чотири. Одна половина побудована на основі гібридного паркетника Rocky e-Smart, інша базується на мікровен Atrai (версії кей-кара Hijet). Стенд буде знову оформлений як "село" Daihatsu Village.
Читайте також: Daihatsu представила чотири крихітних кейкара, серед яких є експедиційний мікрокросовер
Hijet і Atrai днями зробили крок в одинадцяте покоління і отримали архітектуру DNGA, але майже не змінилися. Шоу-кари представляють Atrai в образі міні-пікапа Deck з наметом на даху та "преміального бізнес-вена" а-ля Toyota Alphard.
"Позашляховий" концепт Rocky Crossfield рясніє чорними аксесуарами і хвалиться багажником на даху. Поруч - "вантажівка досвіду" Hijet Nibako, який прилучає дітей до створення автомобілів.
Rocky у виконанні Premium виділяється синіми деталями, що підкреслюють гібридність: дахом, корпусами бічних дзеркал, вставками в бампери і колісні арки, а також логотипом. Серйозності додають зубасті шини Toyo Open Country.
Сьогодні ж Toyota відзвітувала і про результати своєї "дочки" за 11 місяців. Компанія Daihatsu виробила 1191216 автомобілів (+12,1%), з них на експорт відправлено 400438 (+69,5%). Марка зуміла продати 658183 машини (+3,4%). Левову частку (524108) склали кей-кари. У листопаді попит упав на 0,6% (до 64612 одиниць). Toyota очікує, що із січня почнеться відновлення після скорочення виробництва, спричиненого нестачею запчастин.