Концерн General Motors впроваджує глобальну стратегію з електрифікації своїх брендів, обіцяючи преміальному Cadillac повний перехід на випуск електромобілів. Для цього компанії потрібно розбудувати дилерську мережу, однак кожен шостий з нинішніх продавців Cadillac відмовився оновлюватись для цього за власний кошт.
Читайте також: Daimler видасть працівникам по 1000 євро "корона-бонусу"
Щоб підготувати поле для продажу електрокарів, компанія Cadillac запропонувала своїм дилерам вибір: витратити по 200 тисяч доларів на модернізацію (установку зарядних станцій, купівлю інструментів, навчання персоналу) або отримати відступні і припинити представляти марку Cadillac.
Півтори сотні дилерів “Каділлак” вибрали другий варіант. Це приблизно 17% від дилерській мережі. Кожен з таких дилерів отримає від автовиробника від 300 тисяч до мільйона доларів “відступних” і припинить представляти марку. На розпродаж складських запасів у дилерів-відступників буде ще чотири роки, після чого зв’язки з виробником буде розірвано.