Дослідження, проведене ліверпульською агенцією ThisIsMoney, показало, що близько 36% від загальної кількості звернень за допомогою на дорогах у 2018-2021 роках були від водіїв електромобілів, у яких були спущені шини або пошкоджені колеса, через що вони не могли продовжувати рух. Для порівняння, у бензинових та дизельних автомобілів результат у сумі становить 16%.
Читайте також: Скільки автомобілістів пересідають з електрокарів на традиційні авто
Компанія вважає, що різниця між електромобілями та авто з двигуном внутрішнього згоряння багато в чому обумовлена вагою. Адже важкий акумулятор на борту обтяжує машину, а різниця у вазі із такою машиною на бензині може досягати 50%.
Надмірна вага, пов'язане з цим навантаження на колеса і, як наслідок, підвищений ризик виходу з ладу шини або колеса, – не єдина причина більш частих звернень до служби допомоги на дорогах, йдеться у повідомленні компанії. Багато виробників електромобілів не оснащують їх запасним колесом, і в цих випадках водії не можуть вирішити проблему самостійно і змушені звертатися за допомогою.
Крім того, інструкції з експлуатації електромобілів суворо забороняють їх буксирування, щоб уникнути ризику перегріву та займання. Виробники шин ще працюють над вирішенням цієї проблеми, а деякі вже пропонують довговічніші продукти для електромобілів. Continental, наприклад, має серію HL (Heavy Load, High load), спеціально призначену для електромобілів.