BMW запевняє, що електричні М-версії невдовзі стануть популярнішими за паливні. Зараз в арсеналі баварців лише два електрокари підрозділу М.

Електричні «емки» обійдуть із продажу паливні через п'ять років, вважають у BMW. Компанія з ентузіазмом дивиться в електричне майбутнє: до 2027 року М-підрозділ продаватиме більше електрокарів та гібридів, ніж машин із чистими двигунами внутрішнього згоряння, прогнозує керівник BMW M Франк ван Міл.

Читайте також: BMW почав випуск перших водневих X5

Вже через рік частка електромобілів перевищить 50 відсотків, а ще через два роки всього близько 10 відсотків «емок», що продаються, будуть оснащуватися ДВС. Зараз у модельному ряду BMW M лише два електрокари – i4 M50 та iX M60. У 2023 році до них мають приєднатися електроседани i7 M70 (G70) та i5 M60 (G60).

Крім цього, підрозділ готує "заряджений" електромобіль M EV, прототип якого показали у проморолику у серпні минулого року. В його основу ліг серійний i4 M50, перероблений у купе. Подробиць про «техніку» немає, але новинці обіцяно відразу чотири електродвигуни - по одному на кожному колесі - і система повного приводу M xDrive.

Нова шина SportContact 7 від Continental призначена для динамічних, але безпечних поїздок потужними автомобілями на сухих та мокрих дорогах. Вона забезпечує найкраще зчеплення під час поворотів та максимальне задоволення від водіння.

Рекламна інформація

Прогнози BMW M римуються зі статистикою вже зараз. За підсумками 2022 року, в якому підрозділ відзначав 50-річний ювілей, його бестселером раптово став електрокар. Йдеться про ліфтбек i4 M50 з 544-сильною двомоторною установкою, який розійшовся в кількості рекордних 177 тисяч екземплярів. При цьому на паливні BMW та MINI попит падає.

Згідно з стратегією BMW, до 2024 року не менше 20 відсотків автомобілів, що випускаються, будуть повністю електричними. До 2025 їх кількість зросте до 25 відсотків, а до 2026 - до 33 відсотків. До кінця десятиліття BMW Group має намір продати у всьому світі більше 10 мільйонів електрокарів.