Японський позашляховик є справжньою іконою серед машин такого типу, тому поява китайського клону було лише питанням часу. Однак HRS1 екстер’єром все ж помітно відрізняється від прототипу. Дизайн передньої частини взагалі ніяк не перетинається з Jimny, нагадуючи інший китайський позашляховик – Beijing BJ40.
Читайте також: Китайці купують "Роллс-Ройси" вартістю більше мільйона доларів через додаток у смартфоні
Китайська машинка може оснащуватися литими дисками, мультимедійною системою, сидіннями з тканини та шкіри, багатофункціональним кермом, камерою заднього виду, “круїзом” і датчиками контролю тиску в шинах. А от по технічній частині великого вибору немає зовсім – Hengrun HRS1 оснащений синхронним електродвигуном на задній осі. Потужність його складає 44 к.с., про крутний момент не повідомляється. Літій-залізо-фосфатна батарея має ємність 28 кВт*год і дозволяє машині проїжджати до 305 кілометрів за методикою NEDC.