Глобальне ім'я моделі вирішено вибрати народним голосуванням у соцмережі Weibo: автору кращої назви обіцяють "десятирічні права на використання" седану, який поки проходить під кодовим позначенням GE11 (привіт SX11, VF11 і FY11).
Читайте також: Тюнінг ЗАЗ: найбільша фото-галерея ЗАЗ 965, 966, 968, Таврія і Lanos у мережі!
В базі китайського мінпромторгу вже є фото товарної машини, яка трішки переросла сегмент C. Довжина — 4736 мм, ширина — 1804, висота — 1503, колісна база — 2700 мм. Седан Тесли коротший (4686), але відстань між осями більша ― 2840 мм.
У прототипі настільки затишно, що випробувач, здається, залишився в ньому жити. Аскетизму Тесли тут немає, місця для ніг задніх пасажирів, мабуть, теж. Під кермом начебто стоїть дисплей-приборка, а під центральними дефлекторами обдування притулився ряд сенсорних кнопок.
Технічні характеристики неофіційні, проте інших ще немає. Ніби потужність седана Geely GE11 – 130 кВт (177 к. с.), максимальна швидкість – 150 км/год. На жаль, запас ходу невідомий, а Tesla Model 3 обіцяє від 354 км. Причому віддача мотора "на мінімалках" – 238 к. с., 430 Н•м, максимальна швидкість – 209 км/ч. Перебити Теслу китайці зможуть за рахунок цінника. Навіть якщо в КНР Базова Model 3 буде коштувати обіцяні $35 000 (240 000 юанів), Geely влаштує демпінг. Приміром, зараз хетч Emgrand GSe оцінюється в 119 800 ($17 400).