Електромобіль має проїхати 70 000 км, щоб компенсувати лише викиди від виробництва акумуляторів, каже голова Stellantis Карлос Таварес.
Читайте також: Toyota ставить під сумнів екологічність електромобілів
Електрифікація – це повністю рішення політиків у Європі, а не автомобільної промисловості. Це створює величезні соціальні ризики та загрожує позбавити представників середнього класу можливості купувати автомобіль, вважає Карлос Таварес, генеральний директор групи Stellantis.
За нинішнього енергетичного балансу в Європі електромобіль має проїхати 70 000 кілометрів, перш ніж компенсує лише виробництво акумуляторів, стверджує Таварес спираючись на результати досліджень. При цьому собівартість електромобілів залишається на 50% вищою, ніж у машин з традиційними двигунами.
"Ми, очевидно, поважаємо закон, тому ми прагнутимемо бути кращими в правилах, які нам дані чи нав’язані. Але електрифікація — це технологія, обрана політиками, а не ринком. Зараз наша битва полягає в тому, як мінімізувати вплив тих додаткових 50%, які електричні силові установки додають до ціни", - каже Карлос Таварес.
"Через 10 або 15 років ми також дізнаємося, якими є реальні результати електрифікації з точки зору скорочення викидів. Скажу просто: не враховувати весь життєвий цикл електромобілів недалекоглядно. Ми також не повинні заплющувати очі на те, що цей перехід матиме соціальні наслідки. І що ми ризикуємо втратити середній клас, що вже не зможе купувати автомобілі. Тож поки що рано говорити про розумність підходу ЄС", підсумував топ-менеджер одного з найбільших автомобільних концернів світу.