Таке рішення віднайшли спеціалісти Chevrolet у 1970-х, аби втримати вартість своїх машин у прийнятних для покупців рамках.

Транспортування машин у штабелях дозволило компанії Chevrolet значно зменшити кінцеву вартість двох своїх моделей авто.

Також цікаво: Крістіан фон Кьонігсегг купив собі старенький родстер Mazda MX-5

У 1970-х роках компанія Chevrolet вела розробку моделі під назвою Vega – купе, схожого на спорткар популярний Camaro. Творці машини вирішили використати імідж та стилістику Camaro, аби зробити масову модель. А тому одним з головних завдань для авторів проекту було досягнення такої собівартості продукту, при якій ринкова ціна моделі буде рівною чи меншою за $2000. Однією з найбільших статей виробничих витрат було транспортування готових машин.


Фото: Chevrolet Vega 1971 року / autowp

Фрахтування одного залізничного вагону для перевезення автомобілів з міста Лордстаун (автозавод Chevrolet) до узбережжя Тихого океану коштувало $4800. Звичайний вагон-автовоз того часу вміщував 15 автомобілів, тож транспортування однієї машини обходилось у 320 доларів.

Оскільки Chevrolet Vega був субкомпактним автомобілем (В-клас), у вагон можна було вмістити 18 машин, однак 300 доларів за транспортування одного купе при бажаній вартості у $2000 усе ще були занадто великою сумою.

Читайте також: 92-річна леді їздила за кермом без прав аж 73 роки

Спільними зусиллями інженерів General Motors та залізничної компанії Southern Pacific Railroad було віднайдено рішення, котре допомогло досягти жаданого результату. Вони створили спеціальний вагон, який отримав назву Vert-A-Pac. При тих же розмірах, що й звичайний вагон-автовоз, Vert-A-Pac вміщував цілих 30 Chevrolet Vega! 160 доларів транспортних видатків замість 320 – непогано, чи не так?

Фото: завантаження автомобілів у вагони / vintag.es

Коли Chevrolet Vega вийшов на ринок у 1971 році, він одразу ж здобув популярність, завдяки своїй ціні і вдалому образу. Модель випускалась у трьох кузовних формах: дводверне купе-нотчбек (з невеликим виступаючим багажником), дводверне хетчбек-купе і досить елегантний тридверний універсал, який отримав фірмове позначення Kammbac. Усі три кузовні модифікації можна було перевозити у вагонах Vert-A-Pac.

У 1977 році Chevrolet припинив випуск Vega, а разом з нею стали непотрібними і спеціальні вагони – Vert-A-Pac мали занадто специфічну конструкцію, аби їх можна було використовувати для транспортування інших моделей. Тож “Вертапаки” були деконструйовані до початкового вигляду звичайних автовозів.

Також цікаво: Чоловіку заборонили ставити гаражні ворота на житловий будинок, але він не розгубився і вигадав ось що (фото)