"граната" інтегрована в підшипник маточини
Попри те, що забезпечення найбільшого кута повороту колеса і так є досить непростим завданням, зміщення автомобільного ринку в бік електрифікації змушує виробників комплектуючих рухатися ще далі.
Читайте також: Polestar показав електрокар з "носом акули"
Взявши до уваги специфічні вимоги електромобілів, інженери NTN-SNR ведуть роботи над створенням нового, ще більш компактного вузла, що складається з колісного підшипника і шарніра рівних кутових швидкостей ШРКС (який у народі називають “гранатною”).
Очевидними перевагами нової конструкції є компактність та значне зменшення непідресорених мас. Складнощі виникають з герметизацію вузла, для їх вирішення має бути змінена конструкція приводного валу або вжиті інші інновації.
Водночас нова конструкція дозоляє збільшити кути повороту приводних коліс на 3° у порівнянні з класичною схемою. Для деяких моделей авто це дуже актуально, адже дозволить значно зменшити радіус розвороту.
В NTN-SNR обіцяють, що новий вузол буде представлено на міжнародному дні автомобільної та промислової техніки Automotive TechDAYS вже в наступному році.