![Kia готова вивести на масовий ринок швидкісну бездротову зарядку для електрокарів](https://auto.24tv.ua/resources/photos/news/201804/3359e54eff39-a6c4-4503-a88e-55af8004a13c.jpg?w=400&h=225&fit=cover&output=webp&q=85)
ФОТО: Kia|
Електромобіль Kia Soul EV
Спільну розробку перевіряли на електричних крос-хетчах Kia Soul EV. Повітрям енергія передається майже так само добре, як за допомогою дротів.
Американський технічний центр Hyundai-Kia та компанія Mojo Mobility при підтримці міністерства енергетики США завершили серію випробувань системи бездротової зарядки, яку проводили на п’яти електрокарах Kia Soul. Індукційна зарядка потужністю 10 кВт працює з ККД до 85%. “Ми в захваті від її ефективності і приступили до розробки системи для звичайних споживачів”, – заявив президент американського підрозділу Hyundai-Kia Вільям Фрілс. Однак коли чекати появи такої системи у продажу – не повідомив.
Читайте також: Ford Focus 2019: порівнюємо зміни, розкриваємо деталі
Коментуючи роботу системи спеціалісти, що проводили тестування відмічають той факт, що передавач енергії на землі і приймач на днищі автомобіля не обов'язково повинні співпадати за розміщенням – допускається незначне зміщення цих двох панелей, що, на думку творців, спрощує повсякденне використання.
Фото: Kia Soul EV 2018 модельного року / Kia
Нагадаємо, Soul EV оснащується літієво-полімерною батареєю ємністю 30 кВт*год, що забезпечує електрокару запас ходу у 179 км. Для експрес-зарядки на 80% потрібно 30 хвилин. При підключенні до розетки на 240 вольт знадобиться 4-5 годин на повну зарядку.
Варто відзначити, що сама по собі індукційна зарядка для електрокарів створена давно, а зараз різні компанії проводять вдосконалення системи. Поки що бездротова зарядка програє в ефективності контактним аналогам.
Також цікаво: З'явилося перше зображення електромобіля Skoda