
ФОТО: Авто24|
Гібридний привід показує роботу на дисплеї
Коли заходиш у салон по нове авто, вибирати треба зовсім не колір чи комплектацію. А силовий агрегат.
До речі як сильно деградують акумулятори в гібридних авто
Двигун внутрішнього згоряння: традиція, і не завжди витратна
ДВЗ (двигун внутрішнього згоряння) – це те, до чого ми всі звикли. Конструкція покращувалась сотні років, і сьогодні, мабуть, досягла досконалості. Немає проблем з поповненням енергозапасу – автозаправки на кожному кроці. Ремонт теж доступний, а фахівців, які знаються на цьому агрегаті, величезна кількість.
Дизель чи бензин – вибору вже немає. Адже нове легкове авто з дизелем вже рідкість: він не витримав протистояння з екологами. Натомість бензиновий двигун ще не здав позицій: гарантує передбачувану поведінку, швидке прогрівання взимку й не потребує ніяких “підзарядок” чи адаптацій.
Та є нюанс. Сучасні екологічні вимоги, зростання цін на пальне і конкуренція з боку електрифікованих авто роблять традиційний мотор дещо витратнішим у місті. Адже проти фізики не попреш: стоїш у заторі, а мотор крутиться, тож витрата пального росте. Як і цінники на заправках.
Перше авто для водія, який нещодавно отримав “права”, має бути простим в керуванні, невеликим та надійним. Цим критеріям відповідає оновлений SUZUKI Vitara – один з найпопулярніших кросоверів на українському ринку.
Рекламна інформація
Компроміс, який вміє економити
Гібрид – це золота середина між класичним ДВЗ і електромобілем. Він має не лише звичайний двигун, але й електромотор, який допомагає на розгоні та бере на себе частину роботи у заторах. Насправді гібридних систем кілька, і вони працюють по-різному: одні лише допомагають крутити бензиновий двигун, інші використовують ДВЗ як генератор, а колеса крутять електромотори. Але загальний принцип гібридних силових агрегатів схожий.
Уявіть, що поруч із вами в машині сидить помічник. Коли треба рушати плавно – він крутить колеса електрикою. Гальмуєте – він забирає енергію назад у батарею. І так по колу. У результаті – економія пального, менше шуму та більше комфорту.
Також цікаво як обрати свій перший автомобіль
Але гібрид – не чарівна паличка. Він дорожчий на старті, має складнішу конструкцію і не завжди приносить вигоду, якщо ви більшість часу їздите трасою. Там електромотору просто нема де розгулятись – двигун працює як у звичайному авто.
А де ж підводні камені?
Гібридне авто коштує дорожче за базову з ДВЗ, але дешевше, ніж за топ-версію: така собі “золота середина”. І хоч різниця у витратах з часом частково окупається, варто зважати на власний сценарій поїздок. Тож якщо ви живете у великому місті, де постійні світлофори, гібрид стане непоганим вибором. Але якщо поїздки переважно трасою – беріть звичайний ДВЗ і не переймайтеся.
Для кого який варіант?
| Тип водія | Краще підійде |
| Мешканець міста, часті затори, короткі поїздки | Гібрид |
| Часто їздить трасами або живе за містом | ДВЗ |
| Цінує мінімальне обслуговування та звичну поведінку авто | ДВЗ |
| Прагне економити під час експлуатації | Гібрид |
| Обмежений бюджет на купівлю авто | ДВЗ |