Кранове спецобладнання встановлене на шасі бортового автомобіля КрАЗ-6511В4 колісної формули 6х4. Силова установка включає 375-сильний двигун Євро 5, агрегатований із механічною КЗП та однодисковим зчепленням нажимного типу.
Читайте також: Аваков розповів, коли запрацює автофіксація порушень ПДР: відео
Є передпусковий підігрів двигуна. Тип приводу гальмівної системи - пневматичний від компресора двигуна, із системою ABS. Кабіна безкапотна, денна низька, із високим рівнем комфорту. В ній – функціональна панель приладів, кермовий механізм інтегрального типу, центральний замок, електричні склопідіймачі.
Двоскатне ошинування, бортовий комп’ютер з комбінацією приборів, передній та задній захисти радіатора, дзеркало заднього виду з підігрівом і електрорегулюванням, захисні решітки фар, задній пристрій для буксирування та розширений комплект ЗІП – зокрема у комплектації автомобіля. Згідно ТЗ замовника, серед додаткових опцій - цифровий тахограф, два противідкатні упори, противага 4 т тощо.
Кранова надбудова ТК «Автокрани України» включає чотрирьохсекційну стрілу довжиною 34 метри вантажопідйомністю 40 тонн із кутом повороту 360°. Система управління крановими операціями - стандартна, із приборами безпеки. У кабіні кранівника опціонно встановлені дизельний обігрівач та радіомагнітола.
25-ти та 32-тонні автокрани, які «КрАЗ» поставив протягом двох останніх років партнерам з нафтогазового та гірничодобувного комплексів України, базувалися на шасі КрАЗ-6322 (6х6) і КрАЗ-65053 (6х4). А 40-тонний автокран традиційний замовник забажав на безкапотному шасі, який підприємство й виготовило.
Читайте також: Розмитнення "євроблях" припинилось: чого чекають їх власники?