Кияни назвали головні причини постійних заторів у столиці

Столиця України має чимало проблем, пов'язаних із дорожнім рухом. У Києві є одразу кілька проблемних ділянок із постійними заторами.
Кияни назвали головні причини постійних заторів у столиці
logo24 січня 2023, 18:15
logo0
logo0 хв

Кожен водій, проїжджаючи вулицями столиці, хоч раз потрапляв у маленькі чи великі затори. Пробки на дорогах Києва виникають хвилями, проте є чимало проблемних місць, які майже постійно перевантажені автомобілями.

Читайте також: Камери не допомогли: в Україні значно зросла аварійність

Нещодавнє соцопитування від дослідницького центру "Імідж-Контроль" показало найпопулярніші на думку респондентів причини виникнення пробок у столиці України.

Опитування проводилося ще в період з 28 січня до 8 лютого 2022 року напередодні активних бойових дій. Загалом у дослідженні взяло участь 1005 водіїв. Так, водіїв, які використовують авто як особистий транспорт, запитали, що вони вважають головною причиною пробок. Відповіді водіїв вийшли такими:

  • нестача впорядкованих місць для парковки (57% респондентів);
  • велика кількість авто (45%);
  • стара інфраструктура (41%);
  • аварії (30%);
  • ремонтні роботи (29%).

Наступне питання було спрямоване на те, щоб дізнатися, що на думку водіїв робить дорожній рух у Києві небезпечним:

  • дорожнє покриття (47% опитаних);
  • низька культура на дорозі серед водіїв (39%);
  • низький рівень культури пішоходів на дорозі (23%);
  • пробки (32%);
  • можливість для фур їздити містом (19%);
  • погана розмітка на дорозі (19%);
  • перевищення швидкісних обмежень (18%);
  • недостатня освітленість доріг (17%).

Також у водіїв запитали і про те, як би вони запропонували покращити безпеку на дорогах. Тут відповіді виявилися досить несподіваними:

  • збільшення кількості камер вимірювання швидкості (37%);
  • покращення освітлення на пішохідних переходах та перехрестях (35%);
  • збільшення кількості підземних переходів замість наземних (33%);
  • зменшення швидкості транспортних засобів (22,5%);
  • встановлення лежачих поліцейських (22,5%);
  • дозвіл штрафувати пішоходів для місцевих рад (20%).